8 Pijlers

Hieronder vindt u acht eigenschappen waarover een gastheer, receptionist, beveiligingsbeambte volgens ons moet beschikken. Deze eigenschappen vormen in feite acht van onze uitgangspunten. Deze gebieden vragen veel aandacht en vergen regelmatig onderhoud.

Service Concept

Double Security & Hospitality begrijpt uw business en weet wat de specifieke eisen en wensen zijn. Daarmee zijn we een partner die de verantwoordelijkheid voor de beveiliging  kan overnemen. Wij maken werk van vernieuwing met bewezen concepten, waarbij duurzame oplossingen en transparante resultaten centraal staan.

ISO 9001

Als het om kwaliteitsmanagement gaat, laten we niets aan het toeval over. Onze medewerkers in de Beveiliging en Hospitality weten dat kwaliteitsmanagement en daarmee de kwaliteit van onze dienstverlening een van de belangrijkste onderscheidende factoren.

Keuze wijzer

Deze Keuzewijzer helpt u de aanpak te kiezen die het beste aansluit bij uw uitgaansproblematiek. In de cirkel staan de meest voorkomende beleidsthema’s en problemen in het uitgaansleven. Als u met uw muis over een beleidsthema of probleem beweegt

Goed Personeel

Voorkom dat je beste personeel ineens vertrekt
Voor veel bedrijven zijn de werknemers het grootste bezit. Het kost tijd en geld om hen in te werken en zij zijn bepalend voor de uitstraling van jouw bedrijf. Het is dus zaak om je goede werknemers en hun kennis niet te verliezen.