Wat is ISO 9001 Kwaliteitsmanagement

Als het om kwaliteitsmanagement gaat, laten we niets aan het toeval over. Onze medewerkers in de Beveiliging en Hospitality weten dat kwaliteitsmanagement en daarmee de kwaliteit van onze dienstverlening een van de belangrijkste onderscheidende factoren van Double Security & Hospitality is.

Op onze locaties en kantoor helpt ISO 9001 Kwaliteitsmanagementsysteem de kwaliteit van onze activiteiten te bewaken en te beheren. ISO 9001 is wereldwijd de meest erkende norm op het gebied van kwaliteitsmanagement en beschrijft de manieren om op consistente wijze prestaties en diensten te leveren en te benchmarken met externe partijen.

Double Security & Hospitality en de voordelen van ISO 9001.

  •  Wij maken helder en duidelijke afspraken met u over onze dienstverlening en communicatie
  •  Dankzij onze efficiëntere manieren van werken besparen we tijd, geld en bronnen zowel bij u als klant als op kantoor
  •  De verbeterde operationele prestaties leiden tot minder fouten
  •  De efficiëntere interne processen motiveren het personeel en zorgen voor meer betrokkenheid
  •  Een betere klantenservice
  •  Verbreed onze mogelijkheden door aan te tonen dat we aan wet- en regelgeving voldoen
  •  Kortom dankzij een beter kwaliteitsmanagement kan Double Security & Hospitality beter aan de behoeften van haar klanten voldoen

Finish line 1 juli 2015

Het ISO 9001 traject zal 1 juli 2015 tot een succesvol einde worden gebracht. Momenteel bevinden we ons in de implementatie- documentatiefase. Derhalve zal het ongeveer zes maanden duren voordat we gecertificeerd zijn. De implementatiefase, ofwel het werkend krijgen van het kwaliteitsmanagementsysteem, wordt niet bereikt door van alles te beschrijven. Integendeel, het moet werken in de praktijk. Dit wordt in de laatste fase beoordeeld. Anders gezegd, het management moet ervoor zorgen dat de uitvoering, het primaire proces, goed verloopt. Zodanig goed dat u als klant meer dan tevreden bent en Double Security & Hospitality financieel gezond blijft op de lange termijn.

Kwaliteitsmanagement is geen doel op zich. Echter de optimale prijs-prestatieverhouding, de hoge klanttevredenheid en extreem lage klachtenpercentages zijn een direct gevolg van dit kwaliteitsmanagement beleid.

 

Neem contact met ons op:

Postadres:
Sterkenburg 82
2402 RC Alphen aan de Rijn

Tel: 0172 – 41 75 10
Mail: info@doublesecurity.nl

8 Pijlers

Hieronder vindt u acht eigenschappen waarover een gastheer, receptionist, beveiligingsbeambte volgens ons moet beschikken. Deze eigenschappen vormen in feite acht van onze uitgangspunten. Deze gebieden vragen veel aandacht en vergen regelmatig onderhoud.

Beveiligingsdiensten

camera-toezicht-linkje

Onze vakkundige medewerkers zijn proactief ingesteld, denken met u mee en staan garant voor een goede en betrouwbare beveiliging van uw huis, bedrijfspand of evenement. Wij bieden een totaalpakket aan beveiligingsmogelijkheden voor zowel de zakelijke als de particuliere markt.

Receptiediensten

receptie-klein

We zijn klaar voor de volgende stap in onze dienstverlening. Vanaf het moment dat een gast voor de deur of slagboom staat tot hij weer het gebouw of parkeerterrein verlaat; hij moet zich in een vijfsterren hotel wanen door de manier van bejegening, begeleiding en service.