Opdrachtgevers

Double Security zorgt voor beveiliging en hospitality, onder andere in de hotelbranche en de zorg. Wij onderscheiden ons: in betrouwbaarheid, in gastvrijheid, in persoonlijke betrokkenheid, in representatief personeel en in een uitstekende relatie met onze opdrachtgever. Maar wat betekent dat in de praktijk? Wat maakt Double Security anders? Lees de verhalen van onze klanten.

Tactvolle gastheer, daadkrachtige bewaker

Double Security verzorgt beveiliging en hospitality bij een zorginstelling in Zuid-Holland.
Medewerkers, patiënten en bezoekers van een zorginstelling in Zuid-Holland voelden zich steeds onveiliger. Door diefstallen, maar ook door intimiderend gedrag van agressieve bezoekers. De instelling stond voor een uitdaging: ze wilde open en gastvrij blijven, maar wel met voldoende aandacht voor veiligheid. Voor die uitdaging zijn de beveiligers van Double Security speciaal opgeleid.

Meer dan bewaking

Onze beveiligers treden op als gastheer of gastvrouw, en oefenen tegelijk hun taken als bewaker uit. Diplomatiek waar het kan, daadkrachtig waar het moet. Ze werken met tact en inlevingsgevoel. Want de mensen met wie ze elke dag te maken hebben, zijn vaak gestrest, bedroefd of niet-zelfredzaam. Onze medewerkers zijn getraind om met die emoties om te gaan.

rolstoel

Dit zegt onze opdrachtgever: ‘Beveiliging in een zorginstelling vraagt om een bijzondere benadering. Het gaat om kwetsbare mensen. De mensen van Double Security voelen dat uitstekend aan.’

service

Service, security én sales

Hotel vergroot gastvrijheid, veiligheid en omzet dankzij Double Security & Hospitality:

Een hotel in de buurt van Schiphol was op zoek naar flexibele, betrouwbare krachten met ruime ervaring in gastheerschap en beveiliging. Het bedrijf koos na eerdere goede ervaringen voor Double Security: onze gekwalificeerde medewerkers kennen het hotelwezen door en door.

De hotelwereld: onze wereld
“De medewerkers van Double Security & Hospitality weten wat er speelt in een hotel”                                              Ze kennen de systemen en het risicogedrag van gasten. Dat bespaart de opdrachtgever veel tijd en energie: extra training of uitgebreid inwerken is overbodig. Ook in het geval van een alarmsituatie lossen we deze adequaat en professioneel op. We kennen de drukte en dynamiek van frontdesk en lobby. Lastige vragen, onwillige of zelfs agressieve gasten, medische noodsituaties of andere incidenten: ons zorgvuldig gescande en getrainde personeel staat niet voor verrassingen. De medewerkers van Double Security de-escaleren probleemsituaties en lossen ze op.

Laat geen omzet liggen: kies voor upselling
Bovendien zijn onze medewerkers getraind in upselling. Zo laat uw hotel geen enkele kans op extra omzet liggen. Onze medewerkers bieden uw gasten op het juiste moment datgene aan wat aansluit op hun individuele wensen: meer comfort, minibarservice, wellness of andere producten en services. Zo komen service, security en sales samen.

 

Dit zegt onze opdrachtgever: ‘Double Security & Hospitality heeft ons continuïteitsprobleem snel opgelost, met mensen die precies passen in het gevraagde profiel. De samenwerking loopt zoals gewenst: Ik hoef Double Security eigenlijk zelden of nooit te bellen. En als er wat is, neemt Double Security zelf het initiatief.’

Gastvrijheid boven verwachting
Double Security & Hospitality verzorgt de frontdesk bij een zorginstelling. “De rol van medewerkers aan de frontdesk van zorginstellingen verandert. Ze zorgen voor toegangscontrole en beveiliging, maar worden ook steeds meer gastheer of gastvrouw”  Zeker nu technologie steeds vaker traditionele beveiligingstaken overneemt: denk aan camera’s, veiligheidspoortjes en technieken als digitale persoonsherkenning. Ook een zorginstelling in het zuidwesten van Nederland koos Double Security voor meer service en hospitality aan de frontdesk.

Hartelijke ontvangst voor elke gast
“De medewerkers van Double Security zorgen voor een professionele, representatieve en gastvrije receptie”Ze ontvangen gasten hartelijk, stellen mensen op hun gemak en zorgen voor een omgeving waar het prettig vertoeven is. Met oog voor detail: een vergaderruimte waar een kan water op tafel staat, of een appel die klaarligt voor onderweg.

receptie2

Dit zegt onze opdrachtgever: ‘Onze frontdeskmedewerkers zijn het eerste contact voor medewerker en gast. Wij vinden het belangrijk dat dat contact plezierig verloopt en dat ze het mensen naar de zin maken. De mensen van Double Security & Hospitality slagen daarin volledig.’

team2

De kunst om de gast zich welkom te laten voelen
“Medewerkers van Double Security tonen gastheerschap en verantwoordelijkheid”
Een zorgorganisatie was op zoek naar een nieuwe partner in beveiliging en hospitality. De bestaande samenwerkingspartner leverde niet de gewenste kwaliteit: het personeel was onvoldoende ingewerkt, sprak de vereiste talen onvoldoende, was niet representatief genoeg en maakte fouten. Bovendien waren er problemen met de continuïteit en coördinatie.

Een persoonlijke behandeling voor uw gasten
“Double Security & Hospitality zorgde voor een totale omslag”                                                                                     Wij werken met mensen die plezier hebben in hun werk. Ze stellen zich flexibel op en bieden graag service op hoog niveau. Ze doen niet alleen wat van ze gevraagd wordt, maar denken mee en zetten waar nodig een extra stap. Ze behandelen gasten persoonlijk, als klanten. Het resultaat: een receptie waar mensen zich prettig, belangrijk en welkom voelen, en waar ze elk moment van de dag uitstekend worden geholpen.

Dit zegt onze opdrachtgever: ‘De mensen van Double Security & Hospitality matchen echt met onze organisatie. Ze doen net iets meer voor een prettig contact met onze klanten. Vaste gasten worden bijvoorbeeld zo veel mogelijk gekoppeld aan dezelfde medewerkers. Dat maakt het contact direct een stuk persoonlijker.’

Waarom kiezen onze klanten voor Double Security?

  • Vanwege onze hands-onmentaliteit. Wij staan dicht bij de werkvloer en zijn nauw betrokken bij de opdracht, de medewerkers en de opdrachtgever.
  • We vinden het erg belangrijk om een goede relatie met de opdrachtgever op te bouwen. Is er een probleem? Dan lossen we het op. Direct, met het belang van onze opdrachtgever voorop.
  • We zijn goed georganiseerd, houden de lijnen kort en communiceren snel.
  • We werken met mensen op wie je volledig kunt vertrouwen. Vriendelijke, representatieve mensen die de kunst van gastvrijheid verstaan. Ze vinden altijd de juiste balans weten tussen gastheerschap en beveiliging.

Wat kunnen we voor u doen?
Interesse in de beveiligings- en hospitalityservices van Double Security?

Heeft u vragen?

 

Camera toezicht

camera-toezicht-linkje

Bouwplaatsen, bedrijventerreinen en winkelcentra zijn een geliefd doelwit van criminelen. Na sluitingstijd liggen deze gebieden er meestal stil en verlaten bij. Voor sommige mensen betekent dit vrij spel voor het plegen van inbraken, diefstal, drugscriminaliteit en vandalisme.

24-uurs alarmopvolging

Stel uw bedrijf of woning is verlaten. U bent op vakantie, ligt in bed en er vindt een calamiteit plaats. Wat nu? Lege woningen, verlaten kantoren zijn een geliefd doelwit van criminelen. Na sluitingstijd liggen deze er meestal stil en verlaten bij.

Objectbeveiliging

objectbeveiliging

In de meeste organisaties is het dagelijks een komen en gaan van mensen. Om uw organisatie voor risico’s van binnenuit en buitenaf te behoeden, wilt u verzekerd zijn van professionele bewaking. Onze objectbeveiligers staan 24 uur per dag voor u klaar.